søndag 19. juli 2015

Ting skjer så raskt.

Jeg har lenge utsatt dette med å gå ned i vekt, rett og slett fordi jeg synes det har vært for tøft, og fordi det er vanskelig å gi slipp på den trøsten som er i maten. Etter to døgn med samtaler med min kjære, så kom vi frem til at vi MÅ endre oss. Vi kan ikke fortsette på den stien vi er på nå. Ingen av oss er fornøyd med kroppene våre, og det er tungt å være tjukk. Late er vi.

Så da skal vi gjøre noe med det, da. Vi har satt opp en diettplan, skrevet opp mange frokoster, lunsjer, middager, osv. Vi prøver å tilrettelegge slik at vi skal ha best mulig sjanse for å klare dette. Så kanskje det er håp for at jeg skal kunne gå ned nok i vekt til å passe inn i klær i medium på Zizzi og sitte godt i et flysete i fremtiden? Det er jo det jeg håper og oppnå med dette. Sammen. Som et team. Du och jag. Osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar