torsdag 22. januar 2015

50 ting som gjør meg glad

1. Kjæresten min!
2. Kattene mine!
3. Bli tatt på alvor av mamma.
4. Å ikke være dårlig i magen.
5. Føle meg våken og frisk.
6. Fullføre en episode til youtubekanalen.
7. Spise en ordentlig hjemmelaget middag.
8. Smoothies!
9. Å spille noe gøy med kjæresten.
10. Å fullføre et strikkeprosjekt.
11. Å skrive lister.
12. Å finne klær som passer og ser fine ut.
13. Å finne på ting utenom det vanlige med kjæresten.
14. Å la telefonen bare være helt vekk en periode.
15. Rydde i leiligheten.
16. Lukten av ren leilighet.
17. Å krysse av ting i almanakken min.
18. Gode klemmer fra gode folk.
19. Å være med T.
20. Ha en god døgnrytme.
21. Å finne ting jeg har lett etter lenge.
22. Finne en serie å se på som faktisk er bra.
23. Å snakke med noen uten å få dårlig samvittighet.
24. Det å klare og opprettholde en vane.
25. Å kunne blende inn i mengden. (ganske ironisk, hæ?)
26. Å faktisk være i midten av oppmerksomheten også. Sært.
27. Kinder-sjokolade.
28. Estetisk pene ting, som wallstickers, pent brettede håndklær og et rent kjøkken.
29. Himmelseng.
30. Rutiner.
31. Spontanitet.
32. Å få til en fin sminke.
33. Å fylle ut lister, skjemaer. (hvis de ikke er alt for vanskelige)
34. Å skylle ut håret etter å ha brukt hårkur.
35. Håret mitt.
36. Når våren kommer og ting blir grønt.
37. Å bli tatt vare på når jeg trenger det.
38. Å sette inn penger på sparekonto.
39. Gå på nye spisesteder.
40. Å kjøpe ting.
41. Komplementer som faktisk betyr at noen har lagt merke til meg.
42. Bolsjer.
43. Søstrene Grene.
44. Kpop
45. Musikk jeg egentlig er flau over å høre på.
46. Roadtrips med kjæresten.
47. Tanken på at kjæresten fant meg, og vi ble en thing.
48. Å lese Twilight, og faktisk ha funnet en bok jeg liker.
49. Å rive de hvite prisene på jobb.
50. Å lykkes. Med hva som helst, egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar