onsdag 4. februar 2015

Angstkurset

Ting føles litt håpløst ut om dagen, bare sånn generelt. Men det er en greie jeg har, og har hatt lenge. Jeg har begynt på det angstkurset jeg har som mål for å fullføre, fordi jeg har masse angst, rett og slett. Jeg var på det aller første kurset i går, og det gikk jo helt greit, forutenom at jeg hadde så angst at jeg er helt støl i dag. I tillegg er det en del indre konflikter om dagen, som gjør at jeg går mye i spenning og bare tenker, tenker, tenker, tenker..

Jeg håper dette kurset gir meg mye godt. Jeg skal på to kurs i uka faktisk. Et for sosial angst og et for panikkangst. Skulle gjerne også gått på det for bekymringsangst, for det er det jeg merker mest av nå. Bekymrer meg for neste møtet. Hvordan skal jeg si ifra til sjefen? Er det overlappende folk fra det andre kurset? Tenk om jeg møter noen på butikken. Tenk om jeg ikke har bilen på den dagen. Når var det bilen skulle på verkstedet igjen? Kommer vi til å ha råd til å betale bilen uten å ta fra sparekontoen?

Æsj, dumme tanker.


Så skal det sies; Jeg er snart ferdig med brusmålet mitt! Det er 6 dager igjen, også har jeg faktisk nådd et månedslangt mål! Jeg føler jeg burde føle en stolthetsfølelse, men jeg kjenner egentlig mest at jeg har lyst på Mountain Dew'en som står i kjelleren. Men jeg har bestemt meg for at når prosjektet er over, og jeg kan drikke brus igjen, så kommer jeg fortsatt ikke til å ta av. Brus skal drikkes i helga, ikke ukedager! Yay. Flinke meg!

(Jeg skal dog drikke brus den tirsdagen som jeg fullfører målet!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar